گزاره های بی منطق

مخلوقات قلم من

گزاره های بی منطق

مخلوقات قلم من

 بدی هایت نیست که آزارم می دهد... یادآوری خاطره خوبی هایت هست.... که دیگر تکرار نخواهند شد!...


نظرات 3 + ارسال نظر
ثمین یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 01:08

سلام ایشااله خدا بهتون عمر بده وشما هم هفته ای پانزده روزی ، نیم ساعت وقتتون رو به آبدیت کردن وبلاگتون اختصاص بدید چون یه روز می بینید هیچی وبلاگ نویسی نمیشه...

سلام ...

خدایی اینجا را چطوری پیدا کردی!!؟... از بس نمیام خودمم گمش میکنم!
به هر حال ممنون که سر زدین...... معلومه که وبلاگ نویس هستید... پس ادرستون کو!!!؟

kamangir دوشنبه 7 تیر 1395 ساعت 22:39 http://ranandegan.blogsky.com

سلام سارای قصه امروز داشتم چک میکردم ببینم دوستانی که حقیر را فراموش کردند کیا هستند با شرمندگی رسیدم خدمت حضرتتان ، امیدوارم شاد و سرحال باشید و سر نزدنتان به حقیر از فرط خوشحالی باشد.

سلام جناب کمانگیر گرامی....

دشمنتان شرمنده!... اما تا جایی که یادم می آید ... من سارای قصه نیستم... عزیز دیگری است هم نام من ... متاسفانه بنده فقط یک بار در وبلاگتان خدمت رسیدم ...
همونطور که می بینید من به این وبلاگ هم به ندرت سر میزنم ... مدت هاست که در همساده ها نمی نویسم ... و خلاصه زمان کمی برای نت و وبلاگ گردی وقت میگذارم ...
به هرحال از حضورتان در این سرا ...خوشوقت شدم

علی امین زاده شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 17:31 http://www.pocket-encyclopedia.com

سلام.
اینجا آپدیت نمیشه؟!

سلام جناب امین زاده ...

خیلی خوش اومدید ... و ببخشید از تاخیر در پاسخ....

راستش خیر ...... فعلا فرصتی برای به روز رسانی اینجا ندارم ........ شاید وقتی دیگر!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد